Saturday, February 9, 2013

My Funny Valentine

Χμμμ πλησιάζει η Πέμπτη.... Δεν ξέρω αν θεωρείτε κι εσείς τη γιορτή αυτή άκρως εμπορική (και ουσιαστικά μια βλακεία και μισή) αλλά όπως και να έχει γιατί να μην μπούμε κι εμείς στο πνεύμα της ημέρας...;;; Εξάλλου δεν κάνει κακό λίγο daydreaming :)
Το Polyvore το ξέρετε;;; Είναι ένα τέλειο site για όσες έχουν δημιουργικές ανησυχίες... Είμαι μέλος εδώ και καιρό και πότε πότε δημιουργώ κι εγώ τα δικά μου collages και λιγουρεύομαι όλα αυτά τα υπέροχα ρούχα - κοσμήματα - παπούτσια κλπ. Σήμερα λοιπόν είπα να ξεσπάσω εκεί την έμπνευσή μου και ιδού το αποτέλεσμα:

My Funny Valentine


































Το φόρεμα και τα παπούτσια υπάρχουν ήδη στην ντουλάπα μου...! Τα υπόλοιπα με κάτι θα βρω να τα αντικαταστήσω (όχι τίποτ'άλλο αλλά μου λείπουν 100.000 ευρώ για το βραχιόλι του Hermes!).
Άρα το μόνο που μένει είναι να βρω τον δικό μου Funny Valentine και είμαι πανέτοιμη για Date Night!!!
Εσείς τι θα κάνετε την Πέμπτη;;; Δώστε ιδέες!!!

Till Next Time
xoxoxo
Floraki

PS: Για όποιον θέλει να με κάνει follow στο Polyvore ορίστε και το link :
http://floraki.polyvore.com/

No comments:

Post a Comment