Thursday, January 3, 2013

The Vagabond Prince - "Enchanted Forest" Eau de Parfum

Τί καλύτερο από το να σε περιμένει στην πόρτα δωράκι την πρώτη μέρα του χρόνου;;; (καλά, όχι την πρώτη γιατί ήταν αργία, τη δεύτερη!)
Η εταιρεία The Vagabond Prince θα λανσάρει μέσα στον Ιανουάριο το νέο άρωμα "Enchanted Forest", και μέσω του site Fragrantica έδινε δειγματάκια σε bloggers και καταναλωτές για να το δοκιμάσουν πριν κυκλοφορήσει. Και να λοιπόν που χθες το μεσημέρι γυρνώντας από τη δουλειά με περίμενε ο φάκελος, και όχι τιποτ' άλλο αλλά μ'αυτά και μ΄αυτά δεν είχα προλάβει να πάρω και δώρο στον εαυτό μου!!!


Με το που έσκισα το φάκελο με πήρε αμέσως η μυρωδιά...! Η πρώτη μου σκέψη ήταν "Πολύ βαρύ για τα γούστα μου", αποφάσισα όμως να του δώσω μια ευκαιρία και να δω πως θα τα πάμε...!
Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη αίσθηση που σου αφήνει είναι κάτι πολύ γήινο... χώμα,ξύλο,θάμνοι,μπαχαρικά...

Η περιγραφή που δίνει η εταιρεία είναι ότι "πρόκειται για ένα άρωμα εμπνευσμένο από τα αστείρευτα Ρωσσικά δάση και παραμύθια, καθώς και από μια από τις πιο αισθησιακές αρχαίες Σλάβικες παραδοσιακές γιορτές, την Kupala, που έχει τις ρίζες της στις σκοτεινές περιόδους όπου όλοι στη Γη γνώριζαν την ψυχή της και το όνομά της."


Πέρα από το διαφημιστικό κομμάτι της περιγραφής (το οποίο κατά την άποψή μου είναι πολύ πιασάρικο) η αλήθεια είναι ότι αυτή η μυρωδιά είναι ταξιδιάρικη... Κάποια από τα συστατικά του είναι ροζ πιπέρι, κασίς, κράταιγος, ρούμι και κρασί, αλλά η κύρια νότα του είναι το μαύρο βατόμουρο. Ο αρωματοποιός Bertrand Duchaufour (o οποίος είναι η "μύτη" πίσω από αρώματα οίκων όπως Lalique, Dior, Givenchy) δούλεψε πολύ πάνω στο μαύρο βατόμουρο για να μας παρουσιάσει τελικά αυτό το άρωμα, το οποίο αν και κατατάσσεται στα φρουτώδη αρώματα εγώ θα επιμείνω πως η αίσθηση που μου αφήνει είναι περισσότερο αυτή του ξύλου παρά του φρούτου.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Αν και άκρως sensual μυρωδιά, εγώ δεν θα το αγοράσω. Θα παραμείνω πιστή στα πιο "πράσινα" και φρέσκα αρώματα. Αν παρ'ολα αυτά σας ιντριγκάρει, δεν έχετε παρά να κάνετε λίιιιιιιγη υπομονή, πολύ πολύ σύντομα θα μπορείτε να το δοκιμάσετε κι εσείς!

 

Till next time
xoxoxo
Floraki

1 comment: